Chris Müller werd in 2010 algemeen directeur van Vreugdenhil Berging in Den Hoorn. Naar aanleiding van een roosterprobleem liet hij zich bijstaan door Advocatenkantoor Tavasszy . Tot volle tevredenheid, want het bedrijf is nog steeds cliënt:
“Ik laat me graag goed bijstaan, pak zaken goed voorbereid aan en win van te voren informatie in. Vooral als het gaat om complexe zaken zoals bijvoorbeeld arbeidsrecht, wat niet mijn vakgebied is. We zijn een hele platte organisatie, en daarom moeten wij extra goed oppassen dat we geen emotionele beslissingen nemen in conflictgevallen met werknemers. Attila Tavasszy begrijpt dat en houdt de ratio in het oog.”
“Advocatenkantoor Tavasszy ondersteunt niet alleen het management, maar is er indirect ook voor al ons personeel. In bepaalde zaken heeft Advocatenkantoor Tavasszy ons personeel ook wel eens geïnformeerd over hun positie. Daarnaast worden onze medewerkers ook geadviseerd en worden zaken verduidelijkt.”
“De lijnen tussen mij en Attila Tavasszy zijn kort en de dienstverlening is heel persoonlijk. De frequentie van onze samenwerking wisselt natuurlijk aan de hand van de actualiteit, maar Attila Tavasszy is goed en direct te bereiken. Door de recente invoer van de Wet werk & zekerheid heb ik alle arbeidscontracten laten vernieuwen. Ons contact verloopt dus op een soort oproepbasis en ik kan altijd bij Advocatenkantoor Tavasszy terecht. Daarnaast krijg ik het gevoel dat mijn problematiek door Attila Tavasszy wordt begrepen.”
“De laatste tijd verandert er veel in het arbeidsrecht, er veranderen wetten en dat maakt het allemaal erg complex. Attila Tavasszy informeert me hier proactief en preventief over. Onder meer via nieuwsbrieven maar ook via Twitter en LinkedIn. Hij waarschuwt me voor de zaken die voor mij relevant zijn. En dat werkt beter dan dat je achteraf met iemand rond de tafel moet om de scherven op te ruimen.”